White Christmas

White Christmas. Två Metal killar och en Sing/Songwriter kille. Kan nog bli riktigt jävla intressant. Som jag nämde i det förra inlägget går jag i en musikproduktions klass och vår senaste uppgift är att vi ska spela in en jullåt. Vår lärare delade upp oss i fyra grupper, med tre personer i varje grupp och sen valde han även låt till oss! Vår uppgift blev Bing Crosby – White Christmas. Resultatet av låten kan nog komma att bli riktigt intressant. Säkert lite interna strider då jag gärna behåller den lugn, medan dem andra två kommer vilja dra på den som fan! haha! Vi får alltså göra vad vi vill med låten, så vi får göra den till en metallåt om vi skulle vilja det (men det kommer jag sätta stopp för!) haha! Resultatet kommer GIVETVIS upp här på bloggen sen när vi väl färdigställt den! hihi! Nu har ni något att se fram emot!
-
+
= ??
-
Over 'n Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0