Stolt systerson?

Haha. För några veckor spelade jag och min moster in hennes låt i studion. Jag producerade låten kan man väl säga. Det var hennes låt, men jag mixade den och färdigställde allt och stod för inspelningen av instrumenten osv.
Veckan senare kom Saras låt (min moster) med på en internationell CD-skiva. Snacka om stolt? Inte bara för henne, utan för min egen del också. Måste ju betyda att mina produktioner inte är helt värdelösa. hihi!
-
Hallandsposten gjorde även ett reportage om henne där man själv är omnämnd! haha här får ni artikeln:
http://hallandsposten.se/nojekultur/musik/1.1019240-halmstadtjejen-sara-hyllar-michael-jackson
-
-
Over 'n Out!

Kommentarer
Postat av: Filip

Såg artikeln. Missade dock att du var omnämnd. Nice!!

2010-11-11 @ 08:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0