Söndagsmys

Jag och Roxina bestämde oss för lite söndagsmys, som ni kunde läsa i mitt senaste inlägg. Här kommer dock lite bilder från vår super mysiga kväll, hihi!
-
Chips och dip :$
-
Vi åt även på MAX tidigare på kvällen (a)
-
Såhär kan man ju också se ut, snygg va? :$
-
Kände att min gitarr också fick vara med på ett hörn (a)
-
Roxina tar för sig.. det slutade med att hon gjorde situps. hihi
-
Och nu väntar hon även på mig i sängen.. får la lägga mig jämte och fortsätta mysa (a)
-
Det var allt från denna super mysiga kväll (a) Jag älskar verkligen min flicka :$
Imorgon är det skola igen (n) är ju inte jätte pepp på det :) men vafan, lite kul kan man väl försöka göra det åtminstone!
-
Over 'n Out!

Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

Haha, sånt barbie påslakan har både jag och Peea med :D.

2010-11-09 @ 20:15:26
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: jontefjonte

haha men visst är dem söta! :D dock är det Roxinas kudde (a) men har den alltid hos mig ;)

2010-11-09 @ 20:31:41
URL: http://fjonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0