Back to school again.

Four Tops – Back To School Again
-
Back to school again.. Nu var det dags för skola igen efter ett underbart slappt höstlov. Vi har väl en sisådär 5-6 veckor kvar till jullovet. Någon mer än mig som längtar sjukt mycket? Knew it.
Första dagen var la helt okej, trots att Carina är en väldigt dålig lärare. Mycket trevligt att träffa allt folk igen!
Efter skolan så begav jag mig hem till Sebbe och när vi väl befann oss där så blev det en hel del gitarrspelande. Vi typ började på ett par låtar, men avslutade aldrig något. Men grymt var det i alla fall!
Imorgon är det en väldigt, väldigt tråkig skoldag. mjä. Orkar inte, men vad gör man? Biter ihop och släpar sig dit ändå.
-
Bjuder på en fyllebild från den helt fantastiska sommaren! (är inte homofob på något sett, så jag hoppas inte någon tar illa vid sig!)
-
Over 'n Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0